×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

مرحله نخست نیروگاه خورشیدی ۲۸۰ کیلوواتی استان قم افتتاح شدیادواره شهدای جامعه اطلاعاتی قم باحضور وزیر اطلاعات برگزارشدآزاد راه امیرکبیر قم-کاشان بهسازی و رفع نقص شددولت ساعات فعالیت ادارات در روز شنبه را 6 تا 10 صبح اعلام کرددستگیری ۱۱ دلال ارزی در قمکشف ۱۰ دستگاه ماینر در قم دانشگاه حضرت معصومه(س) با دانشگاههای اندونزی همکاری می کندبرگزاری دوره تخصصی امدادرسانی در تجمعات مذهبی ویژه امدادگران و نجات گران هلال‌احمر قمواژگونی یک دستگاه خودرو سمند 2 مصدم بد حال برجا گذاشتباند چهار نفره سارقان احشام در قم منهدم شدمدیر حوزه‌های علمیه با نایب رئیس دومای روسیه دیدار کردبرنامه جامع مقابله با گردو غبار قم به تصویب رسیدماموران قلابی متهم به ۱۵ فقره سرقت از اتباع دستگیر شدندجریمه نقدی سوهان فروش متخلف و ضبط موادغذایی غیربهداشتی در قم آغاز دومین دوره مسابقات مهارتی ویژه سربازان وظیفه نیرو‌های مسلح قممدرسه ای در قم به نام شهید جمهور کلنگ زنی می شود کلنگ احداث بوستان شهید رییسی شهر دستجرد به زمین زده شدکلنگ احداث اولین مرکز توانبخشی دستجرد به زمین زده شدمرکز توانبخشی و آموزشی نیک اندیشان افتتاح شداستان قم روز چهارشنبه وپنج شنبه سوم و چهارم مرداد تعطیل شد
فرمانده انتظامی استان قم با اعلام آغاز فعالیت گشت رضویون در قم خبر داد؛
true
انهدام باند سارقان مغازه و احشام در قم
فرمانده انتظامی استان قم از انهدام باند سارقان مغازه و احشام در قم خبر داده و گفت: فعالیت گشت استانی رضویون در قم از پانزدهم اردیبهشت 98 با هدف مبارزه با سرقت، تهیه وتوزیع مواد مخدر و نزاع ودرگیری اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری – تحلیلی فردونیوز ،سردار "عبدالرضا آقاخانی" در همایش "گشت استانی رضویون" که با حضور  معاون سیاسی امنیتی و مدیرکل امنیتی،انتظامی استانداری ، معاون هماهنگ کننده سپاه علی بن ابیطالب (ع) و معاون دادسرای عمومی و انقلاب قم در سالن همایش های ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان قم برگزار شد، اظهار داشت: طرح رضویون متشکل از عوامل پلیس،سپاه،بسیج و دستگاه قضائی است که به صورت تلفیقی درسطح استان فعالیت خواهند کرد.

وی با اذعان به نقش بی بدیل بسیج در شئون مختلف کشور افزود: امروز خداوند متعال به ما توفیق داده  ازظرفیت عظیم"بسیج" که همانا شجره طیبیه است، در اجرای ماموریت ها و پیشبرد اهداف نظام استفاده کنیم.

سردار آقاخانی استمرار طرح رضویون را استمرار یک فرهنگ دانست و گفت:گشت رضویون یک طرح سراسری و کشوری است که با هماهنگی سپاه پاسداران، دستگاه قضائی و نیروی انتظامی بوده و از توان بی انتهای بسیج نیز استفاده خواهد شد .

فرمانده انتظامی استان اضافه کرد: این طرح رسماً از 15 اردیبهشت 98 آغاز و با جرایمی همچون سرقت، مواد مخدر و نزاع ودرگیری مبارزه و مقابله خواهد شد.

وی از مردم شریف و ولایت مدار قم تقاضا کرد با واحدهای گشت رضویون همکاری کنند و گزارشات خود را پیرامون سه موضوع اشاره شده به پایگاه های بسیج منعکس کنند.

سردار آقاخانی خاطرنشان کرد: معضل مواد مخدر و معتادان متجاهر،سرقت و درگیری های فردی و گروهی از دغدغه های مهم مردم  ،مراجع معظم تقلید و مسئولان استان است که بایستی برطرف شود .

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد:  بسیج حقوق و مزایا نمی گیرد، بلکه با عشق و علاقه به نظام خدمت می کند و هر جا بسیج وارد شده به خوبی امور را پیش برده و به نتیجه رسانده است .

سردار آقاخانی با اعلام اینکه استان قم در این طرح  پیش قدم بوده است، ابراز امیدواری کرد: با مشارکت سپاه، ناجا، دستگاه قضائی و ظرفیت بی نهایت بسیج قدم های مثبتی در جهت رفع آسیب های اجتماعی استان برداریم.

گفتنی است، در پایان این همایش، تفاهم نامه همکاری تهیه شده به امضای مسئولان دستگاه های شرکت کننده در طرح گشت استانی رضویون رسید.

*اعتراف سارقان مغازه های دارای شیشه های سکوریت در قم به 20 فقره سرقت

همچنین فرمانده انتظامي استان قم از دستگيري 2 سارق مغازه در قم و کشف 20 فقره سرقت نیز خبر داد.

 سردار"عبدالرضا آقاخانی" با اعلام این خبر اظهارداشت: در پي وقوع چندين فقره سرقت از مغازه های شیشه سکوریت در قم، موضوع به صورت ويژه در دستور کار كارآگاهان پليس آگاهي استان قم قرار گرفت.

وي گفت: در ادامه مأموران با بررسي و مطالعه دقيق پرونده هاي ورودي و جغرافياي جرم و همچنین انجام اقدامات پليسي ابتدا متهم اصلي و سپس 2 تن از همدستانش را شناسایی و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان قم افزود:افراد مذکور در ساعات بعدازظهر هنگامي که مغازه داران جهت استراحت به منزل مراجعه و کرکره مغازه را باز مي گذاشتند اقدام به باز نمودن قفل شيشه سکوريت کرده و اموالي شامل لپ تاپ، گوشي، کيس و مانيتور، اسپيکر و ... را سرقت مي کردند.

سردار آقاخانی تصریح کرد: متهمان طی تحقیقات مأموران و در مواجهه با شواهد و قرائن موجود به 20 فقره سرقت مغازه درقم اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی استان از شناسایی و دستگیری 2 نفر مالخر در ارتباط با این پرونده خبر داد و گفت: سرانجام متهمان برای انجام مراحل قانوني تحويل مرجع قضائي استان شدند.

* انهدام باند سارقان 37 رأس احشام در قم

فرمانده انتظامی استان قم همچنین از کشف 30 رأس گوسفند و 7 رأس گوساله مسروقه در پی دستگیری 4 نفر سارق احشام در قم خبر داد.

 سردار"عبدالرضا آقاخانی"در این خصوص اظهارداشت: در پي وقوع چندین فقره سرقت احشام از قلعه های دامداری در قم، شناسایی و دستگیری متهم و یا متهمان در دستور کار مأموران پایگاه دوم پلیس آگاهی استان قم قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان قم خاطرنشان کرد: با اعزام مأموران به محل های سرقت و بررسی جغرافیای جرم، احتمال تردد و سکونت سارقان در آن منطقه قوت گرفته و مشخص شد سرقت ها با شيوه ای خاص و توسط اعضای يک باند سرقت صورت گرفته است.

وی با بیان این که سرکرده این باند فردی سابقه دار و حرفه اي است، گفت: در بررسی های صورت گرفته مشخص شد متهم و 3 تن از همدستانش احشام مسروقه را برای فروش به روستایی در استان همجوار منتقل کرده اند که بلافاصله با هماهنگی های قضائی تیمی از مأموران پایگاه دوم پلیس آگاهی به آن استان اعزام و موفق شدند اعضای این باند را دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی استان قم بیان داشت: از سارقان، 30 رأس گوسفند و 7 رأس گوساله مسروقه کشف و با شناسایی افراد مالباخته احشام مکشوفه تحويل شان شد.

سردار آقاخانی تصریح کرد: متهم اصلی پس از تشکيل این باند ضمن شناسایی قلعه های دامداری فاقد نگهبان و همچنین سگ نگهبان در نيمه هاي شب با همکاری همدستانش توسط یک دستگاه خودرو نيسان و یک دستگاه خودرو پژو نسبت به سرقت و جابجايي احشام مسروقه اقدام می کردند.

فرمانده انتظامی استان قم گفت: سرانجام متهمان به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شدند.

پایان پیام

true

true
false
true