- 18 تیر 1399
- کد خبر 7821
- پرینت
- کپی لینک کوتاه
به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی فردونیوز،علیرضا مظفری با اشاره به لزوم اجرای فرآیند ساماندهی و انتقال مشاغل مرتبط با خدمات خودرویی به شهرک خودرو، بیان داشت: احصا و جمعآوری اطلاعات صنوف مرتبط با خدمات خودرویی در سطح مناطق ۸ گانه از سوی عوامل اجرایی این سازمان، جهت انجام فرآیند انتقال ایشان به این شهرک بزرگ در حال انجام است. مدیرعامل سازمان میادین میوه و ترهبار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم افزود: پروسه جمعآوری اطلاعات یکی از اصلیترین بخشهای هر پروژه عمرانی را تشکیل می دهد و چنانچه این کار به شکل دقیق، منظم وصحیح صورت پذیرد فرآِیند اجرای پروژه، روند تجزیه، تحلیل و نتیجه گیری به صورت مطلوب انجام خواهد شد. مظفری بیان داشت: اطلاعات مشاغل مذکور اعم از: نوع فعالیت، سابقه، اطلاعات مربوط به پروانه شغلی و مالکیت، مساحت مغازه و … از جمله مواردی ست که توسط عوامل اجرایی سازمان و طی مصاحبههای حضوری با سرپرست اماکن مذکور و یا مالکین در پرسشنامههای شغلی ثبت میگردد. وی در پایان با اشاره به امکانات در نظر گرفته شده در شهرک خودرو نظیر امکانات تعمیرگاهی، خدماتی، تفریحی و… و نقش این شهرک در جهت رفع دغدغههای زیست محیطی، بیان داشت: باید در نظر داشت که احداث شهرک های خدماتی، نیازمند همکاری و مشارکت نهادهای مختلف استان بویژه اتحادیه صنوف و صاحبان مشاغل و حضور موثر و فعال آنان است.
پایان پیاماین مطلب بدون برچسب می باشد.