- 30 فروردین 1399
- کد خبر 6467
- پرینت
- کپی لینک کوتاه
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری – تحلیلی فردونیوز،معاون برنامه ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم عنوان کرد: از سال گذشته راهاندازی یک نرم افزاری برای ارایه خدمات الکترونیکی شهرداری و سایر خدمات الکترونیکی شهری مورد نیاز شهروندان در دستور کار قرار گرفته بود.
رنجبر افزود: نسخه تحت وب این سامانه در سال گذشته راه اندازی و مورد بهره برداری قرار گرفت و خدمات مهمی مانند ثبت درخواست های حوزه ساخمتمان و شهرسازی نیز در دوره تخفیفات پایان سال برروی این سامانه پیاده سازی شدند و هم اکنون اپلیکیشن موبایل (اندروید) این سامانه نیز از طریق پورتال خدمات محور شهرداری و همچنین از طریق کافه بازار در اختیار شهروندان گرامی قرار گرفته است.
وی بیان داشت: سامانه قمیار، هم اکنون علاوه بر خدمات شهرداری به مردم، بخشی از خدمات الکترونیکی ارایه شده توسط دستگاه های دولتی و همچنین شرکت ها و استارت آپ های استان را نیز به صورت لینکهای ارتباطی به شهروندان ارایه می نماید.
معاون برنامه ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم عنوان نمود: راهبرد شهرداری قم در این حوزه، ارایه حداکثری خدمات غیرحضوری به شهروندان گرامی و جلوگیری از ترددهای درون شهری و همچنین مراجعات حضوری شهروندان عزیز است که بی شک نقش مهمی نیز در اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند اجتماعی ایفاء خواهد نمود.
لازم به ذکر است سامانه قمیار از آدرس www.Qomyar.Qom.IR و یا از طریق صفحه اصلی پورتال شهرداری قم به آدرس www.Qom.IR قابل دسترسی است. همچنین شهروندان گرامی می توانند برای دانلود اپلیکیشن موبایل این سامانه علاوه بر آدرس های فوق با جستجوی واژه «قمیار» در سامانه کافه بازار اقدام نمایند.
پایان پیام
این مطلب بدون برچسب می باشد.