- 11 آذر 1398
- کد خبر 4171
- پرینت
- کپی لینک کوتاه
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری – تحلیلی فردونیوز ؛ ابوالفضل طلبی مهابادی گفت: در راستای طرح تکریم ارباب رجوع، سیستم رهگیری و پیگیری مکاتبات اداری راه اندازی شد.
وی افزود: تمامی مراجعه کنندگان می توانند پس از ثبتِ نامه های خود در دبیرخانه این اداره کل با دریافت کد رهگیری و رمز رهگیری، با مراجعه به پورتال اداره کل به نشانی http://qom.mrud.ir در قسمت های پیگیری مکاتبات اداری، گردش نامه خود را مشاهده نمایند.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره کل راه و شهرسازی استان قم توضیح داد: در این قسمت با وارد نمودن کد و همچنین رمز رهگیری خود ( که از دبیرخانه دریافت کرده اند) می توانند گردش نامه و مکاتبات خود را مشاهده و پیگیری نمایند.
مهابادی تصریح نمود: این امر با هدف بهبود پاسخگویی، افزایش اعتماد، شفافیت،کاهش فساد اداری،کاهش مراجعات حضوری و تسریع در انجام اقدامات بوده و گامی موثر در راستای توسعه دولت الکترونیک خواهد بود.
پایان پیام
این مطلب بدون برچسب می باشد.