×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۲۴ آبان - ۱۳۹۸  
false
true
روابط عمومی ها در تامین سرمایه اجتماعی سازمان ها نقش مهمی دارند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری – تحلیلی فردونیوز؛علی اکبر فرهنگی عصر شنبه در همایش آموزشی روابط عمومی نوین در سالن اجتماعات پردیس فارابی دانشگاه تهران اظهار داشت: سازمان ها مانند کالاها دارای برند می باشند و همان گونه که تولیدکنندگان کالا با مطرح کردن برند و نشان تجاری خود سعی در جذب مشتری دارند، سازمان ها نیز از طریق روابط عمومی ها اقدام به جذب مخاطب می کنند.

این چهره ماندگار مدیریت ارتباط و رسانه کشور با اشاره به مفهوم روابط عمومی نوین بیان داشت: بعد از جنگ جهانی دوم سازمان ها، عمده ترین تلاش خود را در جهت جلب و جذب رویکردهای مثبت شهروندان و ذی نفوذان خود معطوف کردند.

فرهنگی، روابط عمومی را پلی بین شهروندان و سازمان ها عنوان کرد و گفت: روابط عمومی ها خواسته های شهروندان را پالایش نموده و در اختیار سازمان مربوطه قرار می دهند و سازمان را برای جامه عمل پوشاندن به آن آماده می کنند.

فرهنگی گفت: سازمان ها دارای یک مسئولیت اجتماعی هستند و امروز بیش از گذشته پررنگ شده و اهمیت آن نیز افزایش یافته است.

وی گفت: سازمان ها چون از امکانات مردم سود می برند، خود را در قبال آنها مسئول می دانند به همین علت روابط عمومی ها را برای ارتباط با جامعه ایجاد می کنند.

نخستین همایش آموزشی روابط عمومی نوین با موضوع اهمیت و نقش روابط عمومی اثر بخش در عملکرد سازمان ها به همت اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری قم و با حضور مدیران کل روابط عمومی دستگاه های اجرایی و اصحاب رسانه برگزار شد.

پایان پیام

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true